AKTUELLT
Kansliet
I sommar kör vi som vanligt både beachläger (v25-28 och V32-33) och inomhusläger (v33), välkomna att anmäla er!
I sommar kör vi som vanligt både beachläger (v25-28 och V32-33) och inomhusläger (v33), välkomna att anmäla er!
På torsdagen var det traditionsenlig sommaravslutning i Edsbergsparken med lekar, tävlingar och prisutdelningar. Dagen efter så var det dags för klubbfesten och där delades det prestigefyllda priset för Årets SVK;are ut.
Inom idrottsrörelsen behandlar vi en stor mängd personuppgifter. De används bland annat till att hålla ordning i medlemsregister, fördela ekonomiska stöd eller arrangera tävlingar.
Varmt välkomna till klubb/vårfest fredagen den 1a juni
Hälsa våren på Edsvik Välkommen till Edsvik måndagen den 30 april och traditionsenligt firande av valborgsmässoafton med körsång och vårtal på Stallbacken. Under kvällen pågår försäljning av fika och hembakat med mera.
Under många år har Anneli jobbat på vårt kansli. Hon har servat oss medlemmar med allt från medlemshantering, bussbokningar och turneringsanmälningar till elitserieadministration, förbunds- och kommunkontakter och annan klubbadministration. Tusentals tröjor, bollar, medlemskort etc. har passerat genom kansliet under hennes tid.
Stötta Sollentuna Volley! Köp lotter till Uppesittarkvällen den 23/12, skriv till oss på kansliet@sollentuna-vk.se hur många du vill köpa och bor du i närheten kommer vi med dem till dig, bor du längre bort skickar ...
Snart är det dags för gymnasieval för alla som går i nian, inte nog att man måste välja Program, är man volleybollspelare måste man dessutom fundera på var man vill träna, hemma, med NIU eller på RIG.
På klubbens årsmöte 11 oktober så valdes en ny styrelse, Henrik hade tidigare meddelat att han inte ställde upp för omval och även Mikael Sandvall valde att kliva av styrelsearbetet. Till ny ordförande valdes Åsa Blomgren och Hans Vestling valdes in som ny ledamot.
I dag byter vi plattform och design på vår hemsida, hoppas ni gillar den! Alla gamla artiklar från den gamla sidan är flyttade. Vi kommer ordna med utbildning och access för de som vill vara med och fylla på med innehåll. Skicka gärna ev. synpunkter ...
Jag har nu varit en del av Uppsala Volley i 15 år, vilket för en 26-åring är en väldigt lång tid. Det var därför en känsla av skräckfylld glädje, omskakande förväntan och lite sorg som jag tecknade ner min namnteckning på kontraktet.